Budapest, Hírek

Tájékoztató a sírhelyhosszabbítással kapcsolatban

Szeretné, ha erről más is értesülne?
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

A Budapesti Temetkezési Intézet Zrt. kiemelten fontosnak tartja dolgozói és az ügyfelei egészségének védelmét, a koronavírus további terjedése elleni védekezést, valamint a zökkenőmentes ügyintézést.

A jelenlegi helyzet azonban fokozott óvatosságot igényel mindannyiunktól, ezért javasoljuk, hogy a következő időszakban a személyes ügyintézés helyett a sírhely hosszabbítás lebonyolításához elsősorban elektronikus elérhetőségeinket vagy telefonos ügyfélszolgálatunkat vegye igénybe.

Tájékoztatjuk, hogy honlapunkon mindig a legfrissebb információkat találja, illetve munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

– elektronikus levelezési cím: info@btirt.hu

– telefonos elérhetőségek:

Egyösszegű befizetés esetén: 06-1-323-5219 vagy 06-1-323-5157

Részletfizetés esetén: 06-1-323-5124

A sírhely meghosszabbításának ügyintézéséhez szükséges a rendelkező személyének tisztázása, ezért kérjük, hogy adategyeztetés céljából vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a megadott elérhetőségek valamelyikén.

Szíves tájékoztatásul írjuk Önnek, hogy az elektronikus, illetve postai úton beérkezett megkeresésekre 30 napon belül válaszolunk, de igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül felvenni Önnel a kapcsolatot.

A megnövekedett telefonos ügyintézésre való tekintettel előfordulhat, hogy kollégáink nem tudják azonnal felvenni hívását, ebben az esetben kérjük Önt, hogy az alábbi telefonszámra, mely kizárólag SMS fogadására alkalmas: 06 20 457 9201 küldjön egy üzenetet, melynek mindenképpen tartalmaznia kell az Ön nevét és telefonszámát, mely alapján kollégáink rövid időn belül felveszik Önnel a kapcsolatot.

Társaságunk a járványhelyzetre tekintettel az anyagi terhek mérséklése érdekében a részletfizetés törlesztőrészleteinek időtartamát – igény szerint – 12 hónapra emeli. (A kezdőrészlet változatlanul 20% , valamint szükséges megfizetni az egyszeri ügyintézési díjat.)
Amennyiben a fenti csatornákon az ügyintézés nem megoldható, kérjük vegye figyelembe, hogy Társaságunk a személyes ügyintézéssel kapcsolatban az alábbi óvintézkedések betartását javasolja:

Egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat az ügyféltérben, ahány kiszolgáló pult működik, a többi várakozót kérjük, hogy a bejárat előtt egymástól legalább 2 méter távolságot tartsanak.

Kérjük Ügyfeleinket (a kiskorúak védelmében) lehetőség szerint a gyermekeket ne hozzák magukkal az ügyintézés alkalmával.

Szájmaszk vagy arcot eltakaró sál viselése, valamint a kihelyezett kézfertőtlenítő használata kötelező.

Ha betegnek érzi magát, vagy ha az elmúlt 14 napban külföldön járt, illetve külföldi kapcsolata volt vagy amennyiben életkorából adódóan veszélyeztetett korú semmi esetre se menjen közösségbe és ne látogassa temetőirodáinkat. Ilyen esetekben is javasoljuk – a család más tagját megbízva – két tanúval ellátott meghatalmazással történő ügyintézést.

Ezúton is köszönjük minden ügyfelünk felelős magatartását és együttműködését, valamint kérjük a fent említett óvintézkedések betartását!

Érdekel minket az ön véleménye is

Szólj hozzá

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

*

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .